Wednesday, February 23, 2011

hampir sama muka..

selalu kita pernah dengar ayat ini kan ??

1. "eh, muka dia sama la cam muka kau "

2. "macam familiar je muka dia ni kan ? "

3. "muka dia macam pelakon itu dan ini lah"

4. " sama la muka ko, ko kembar dengan dia ke ? "


oleh kerana itu, saya berfikir.. adakah orang yang mempunyai muka yang hampir sama seperti saya ?? dan saya cuba mencari-cari.. dan akhirnya.. saya tidak sangka.. saya jumpa.!!!

terharu sungguh..  di bawah saya lampirkan ada 2 muka yang tak sama TAPI hampir sama dengan saya.. huhu..
hampir serupa-kan ???
sila scroll ke bawah..

||
V

||
V

||
V


||
V


||
V


||
V

..............................................................................

................................................................................
....................................................................................



hehe.. maka hampir sama kan.. sila lah jgn muntah atau pengsan ok atau terharu   =P

p/s : bersyukur dengan apa yang kita ada k ..^_^

18 comments:

  1. hadoii..sedeh btl..part manakah yg sama?haha

    ReplyDelete
  2. haha.. semua part kot.. bukan sama, hampir sama la..kah3

    ReplyDelete
  3. hahahahha.........xthn ak...pecah prut duk gelak...kakakakkakakakak

    ReplyDelete
  4. fatah : rilek2..haha

    anonymous : gelak rilek2 dh la..haha

    ReplyDelete
  5. tuanhamba, perlu ke saya hadiahkan cermin bersaiz besar pada tuan hamba neh? ish3...

    ReplyDelete
  6. haha..xperlu lah.. ambe jrang tgk cermin..kah3..

    ReplyDelete
  7. dh kalau jarang tgk cermin, cmne leh terasa muka sama ngn jejaka2 kacak di atas??
    weh along......ko ada krisis identiti ke? ;p

    ReplyDelete
  8. lolzzz...

    second photo , both of you have same hair style ..=.=''

    ReplyDelete
  9. hime : haha.. perasan skali skala kot.. jgn jeles.. =P

    ahlang : haha.. not only the hair but also the body style..kah3

    ReplyDelete
  10. nk pengsan!!!! tolong..........

    ReplyDelete
  11. haha.. pengsan sbb sama xpe je..cpt pengsan..haha

    ReplyDelete
  12. haha.. terima kasih la cik sitirazini.. anda sorg je yg kata sama ni,,,yg lain jeles.. =p

    ReplyDelete
  13. piwiiit.. wajah awak sama dalam macam dia kalau dalam hati saya .. ^_^()

    ReplyDelete
  14. aah la sama je....ada mata hidung, rmbut, bulu kening n etc

    mad no

    ReplyDelete