Sunday, August 19, 2012

Raya " eidul fitri "

Raya ke 24 dalam hidup..

alhamdulillah.. ini merupakan hari raya yang ke 24 dalam hidup aku juga merupakan raya pertama tanpa ibu di sisi.. =')

dan tahun ini merupakan tahun ke-4 aku dah tak beli baju raya (baju melayu)..
mungkin dah terbiasa memakai apa yang ada.. walaubagaimana pun, aku tetap memilih baju
yang terbaik yang aku ada untuk di pakai pada hari pertama raya.. =)

ops2.. tak beli bukan sebab takde duit.. huhu.. tapi xde sebab.. dah terbiasa kot..

apa pun, apa yang penting bukan baju. tapi adakah azam setiap kali menjelma ramadhan itu telah aku laksanakan sebaik mungkin ?  bertaqwa??

atau ramadhan yang telah berlalu ibarat bulan2 lain? datang dan pergi, datang dan pergi.. =')

bingkisan madrasah ramadhan.. moga kami menjadi hamba yang soleh..amiinn.. 









تَقَبَلَ اللهُ مِنَّا وَمِنْكُمْ                               



No comments:

Post a Comment