Saturday, December 3, 2011

Konvo UM

Aduhai.. rupanya, sudah lama aku tak updatekan blog buruk ini..hehe..


Ok, untuk tidak mengecewakan, aku dengan sukacita memaklumkan aku dah konvo awal bulan 10 ( dah agak basi dah).. dan aku tak pernah upload, walau satu gambar konvo pun kat mana2 laman sosial, blog, email, or mana2.... kalau ada pun gambar konvo, itu rakan2,sahabat2, kawan2 dan lain2 yang uploadkan.. (terima kasih kepada mereka)




em.. walaupun, ini first time aku konvo selama hidup 23 tahun+ sedikit bulan, tetapi aku rasa biasa2 sahaja, tiada ghairah mahu pun berahi, tiada pencarian baju atau seluar baru, dan tiada gambar-gambar yang banyak..tiada semuanya..


walau bagaimana pun, aku hargai semua yang hadir meraikan konvo aku, yg tlg amik gambar, yg bagi bunga, yang belanja makan, yg berkongsi masalah dan sebagainya.. moga Allah balas jasa baik kalian..amin.. ^_^


dan disini, aku kongsikan beberapa (3 aje)  gambar konvo aku.. 


LOKASI : UNIVERSITI MALAYA  5/10/2011


tali dh ttp muka...haha..adoi...












bila kita memegang ijazah, kita juga memegang amanah. Apa guna sebuah ijazah, jika ianya hanya wayang bagi kita.. =,)





6 comments:

  1. asal kepala ko senget??berat ke scroll tue hahaha~

    ReplyDelete
  2. -_-" tu pn slh satu sbb aku xnak upload kat fb..

    ReplyDelete
  3. Apa guna sebuah ijazah, jika ianya hanya wayang bagi kita.. =,)
    er, bkn sebuah, segulung :D

    ReplyDelete
  4. haha.. adoi.. lebih kurang la tu .. =p

    ReplyDelete
  5. Pergh... nk upload mcm ni gak la... haha...

    ReplyDelete
  6. ^_^ ewah3x dia .. ()

    ReplyDelete