Saturday, July 30, 2011

komponen dalam pendrive kingston..

saya mempunyai pendrive kingston 1 giga, dibeli ketika hari open day di KIAS ketika saya menuntut di nilam puri.. dengan harga RM 70 ringgit sahaja(mata naik atas)..hehe

dan hasilnya pendrive itu telah rosak tidak sampai setahun pun penggunaannya. masuk air pun tidak, jemur tengah panas pun tidak, kena pijak pun tidak, jatuh dari tingkat 3 pun tidak tapi tetap rosak.. aduyai..


maka dengan tidak ada kerjanya saya pun bukak dalamnya.. dan komponentnya adalah seperti dibawah :







huhu, rm 70 kini 1 giga jatuh rm 10 je... teknologi tak mampu dikejar..

sharing is caring ^_^

3 comments:

  1. 1st pendrive aku 1G dgn harga RM 50 SAHAJA(mata NAIK ATAS):p

    ReplyDelete
  2. haha.. aku beli time nilam puri mmg ah mahal..tahun 2006 kot.. =p

    ReplyDelete
  3. hahaha...aku ingat lg pendrive ko ni...
    aku pnah pnjam gak dlu...rndu kot kat pndrve ni...
    ko smpan lg ek??

    http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=11584

    ReplyDelete