Thursday, September 1, 2011

SELAMAT HARI RAYA

Taqabalallahu minna wa minka.. ^_^



dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin, moga berjaya selalu dunia dan akhirat..aminn..

dari : k.anuar bini4 dan sekeluarga =p


jika ada sahabat-sahabat yang terasa hati dengan saya tidak kira dari apa jua bentuk perbuatan, percakapan, tingkahlaku, dan lain-lain , saya mohon kemaafan..
jika ada yang saya terhutang dan tidak ingat nak bayar, boleh tuntut pada saya sendiri..

----------------------------

fenomena :

jaket raya hilang dimalam raya.. baru sempat pakai 2 kali.. =')
xpe lah wahai pencuri, saya halalkan jaket tersebut.. moga jaket tersebut memberikan manfaat pada anda.. ^_^

2 comments:

  1. samala...handphone aku hilang pada hari raya malam...naseb baik aku x nangis and mengamok.

    ReplyDelete
  2. haha.. cmne leh hilang? sangkut kat luar gak ke?

    jgn nngis, kata power rangers.. =p

    ReplyDelete